Hallo fra Norge. Jeg er komplett nybegynner med sjampofri hårpleie, men håper å få vakrere hår som dere!
Har kjøpt inn vaskebalsam som ser grei ut, men kan dere se på den om den er sikker?
Cutrin Sensisive Conditioner for normal hair
Aqua, cetearyl alcohol, hydroxycetyl hydroxycetyl dimonium chloride, glycerine, panthenol, citric acid, methylparaben, propylparaben.
Jeg har hår type 2 b og ønsker gjerne å få fram mer bølger i det, har dere noen råd?
Jeg har kjøpt inn to typer styling, en mousse og en gelé. Er takknemlig om dere kan hjelpe meg å se etter om disse kan være brukbare, eller om de inneholder forbudte ingredienser (det er så mange vanskelige ord).
Cutrin Sensitive Mousse Strong hold
Aqua, butane, PVP/VA copolymer, propane, PVP, polyquatermium–11, panthenol, quatermium–52, olet–20, sodium methylparaben, sodium propylparaben.
kms add volume blow dry lotion
Aqua, VP/VA Copolymer, Propylene glycol, hydroethylcellulose, Panthenol, PEG-40 Hydrogenated Castor oil, Eucalyptus globulus leaf extract, cinnamumum zeylanicum bark extract, polyquaternium-11, cetrimonium glycerine, sorbitol, trideceth-9, sodium hydroxide, phenoxyethanol, methylparaben, propylparaben, ethylparaben, butylparaben, sodium benzoate, DMDM hydantoin, fragrance.
Cutrin Sensitive lover å være fri for alkohol, silikon og parfyme, men det er kanskje andre suspekte ingredienser i en mousse? KMA har phenoxyethanol, er det en slags alkohol?
Jeg har brukt alle disse tre produktene. Si fra dersom jeg bør ta "siste sjampo" en gang til...
Ellers vil jeg takke for dette flotte forumet, jeg har lest innlegg og sett på bilder av alle dere med vakkert hår en stund nå før jeg våget å melde meg inn og spørre selv.
Nå er det kanskje min tur å få vakrere hår...
Det var fint å høre. Jeg kjøpte den hos en frisør i Norge, men var hos flere før jeg endelig fant noe som var fri for parfyme og silikoner (Våg balsam er dessverre umulig å få kjøpt i Norge, og Cederroth nettbutikk vil ikke sende til Norge...)
.