Pian skrev:Hon hade t o m hört sig för med Apoteket om det var okej att hon sålde Klick på sin salong, men det fick hon inte!
Saffran skrev:Pian skrev:Hon hade t o m hört sig för med Apoteket om det var okej att hon sålde Klick på sin salong, men det fick hon inte!
Det var konstigt, eftersom det går att beställa online från t.ex. Ellos, så Apoteket kan knappast ha ensamrätt på det. Det är väl RFSU som gör Klick, och det är ju inte precis något läkemedel...
Å andra sidan är det kanon med frisörer som tar in godkända produkter! Heja!kanel skrev:Äntligen! Nu har jag en frisör jag kan räkna med hemma i kära Malmö också! Anna på Skum:Co är toppen och förstår helt och fullt det här med lockigt hår.
Inget konstigt snack, bara kunskap om hur man hanterar håret och sa också hur vi kunde göra framöver för att få det ännu lockigare.
Jag är helnöjd och kommer definitivt tillbaka. Min ultralockiga syster (tipsare av den här sidan och BM) har alltså också hittat ett ställe och slipper åka till Göteborg och klippa sig.
TACK för tipset!

Återgå till Frisyrer & frisörer