"Klick Silk Glide är ett glidmedel gjord av nästan 100% silikon, som är naturligt för kroppen och skonsamt för underlivet."
Vad är det som gör silikon till "naturligt för kroppen"?
Sorry, för off topic, kunde inte låta bli...
Ketronya skrev:Klick Natural Glide innehåller glycerin, det står det i alla fall på min tub som jag köpte häromdan, har dock inte testat den i håret än, känns mycket "slajmigare" än den gamla så jag är lite skeptisk...
Saffran skrev:Ketronya skrev:Klick Natural Glide innehåller glycerin, det står det i alla fall på min tub som jag köpte häromdan, har dock inte testat den i håret än, känns mycket "slajmigare" än den gamla så jag är lite skeptisk...
Menar du att innehållet ovan inte stämmer? Du får väldigt gärna lägga ut det korrekta innehållet isåfall, så att det finns här på forumet.
Ketronya skrev:Intressant beskrivning av silikonglidmedlet:
"Klick Silk Glide är ett glidmedel gjord av nästan 100% silikon, som är naturligt för kroppen och skonsamt för underlivet."
Vad är det som gör silikon till "naturligt för kroppen"?![]()
Sorry, för off topic, kunde inte låta bli...
Ketronya skrev:Saffran skrev:Ketronya skrev:Klick Natural Glide innehåller glycerin, det står det i alla fall på min tub som jag köpte häromdan, har dock inte testat den i håret än, känns mycket "slajmigare" än den gamla så jag är lite skeptisk...
Menar du att innehållet ovan inte stämmer? Du får väldigt gärna lägga ut det korrekta innehållet isåfall, så att det finns här på forumet.
Innehållet ovan stämmer exakt överens med tuben med undantag för att glycerin står som tredje ingrediens
Ketronya skrev:Jag har provat nu, klick natural, den går att använda i brist på annat, men man får ta mycket större mängd för att komma i närheten av samma effekt som gamla klick. Ska köpa glid i veckan...
HanneOvergaard skrev:Ketronya skrev:Jag har provat nu, klick natural, den går att använda i brist på annat, men man får ta mycket större mängd för att komma i närheten av samma effekt som gamla klick. Ska köpa glid i veckan...
Hur funkade Glid då?
Lilla fluff skrev:senast jag var på apoteket kom jag på mig själv att fråga efter den "stora" tuben med klick.+att jag passade på att ta två st,...löjlig som jag är blev det med ett blossande rött ansikte
HanneOvergaard skrev:Har ngn förresten hittat ett glidmedel som är lika bra som klick, eller bättre? Har aldrig provat men vill gärna.