Vad synd att du reagerade på silket. Jag har inte helt fått till det med blandningen ännu, o så tror jag att jag behöver mer av den ljusa basen, det var inte så mycket i de där provpåsarna. De mörka pigmenten kommer ju räcka en evighet, men mer Ivory får det bli.
Om du har något oblandat kvar som du inte kan använda så byter jag gärna, bara säg till.
Jag har bara de 2 skuggorna jag fick med som GWP men OJOJOJ vilka underbara färger, o konsistensen
Ska jag vara ärlig gillar jag inte helt EDM skuggor, de e så flygiga och fäster alldeles för dåligt, o när man blendar blir de matta o trista.
Jag har oxå miljarder olika burkar från dem med foundation, om jag trivs med SN får de nog hitta nya hem.
Jag sitter precis o gör en till order, det blir massa samples på hudvård och 3 olika läppglans bl a. Så jobbigt med tullgränsen, nu är ju dollarna ganska låg o jag tror jag klarar mig om jag ligger under $30, det får man ganska mycket för egentligen, men ev får jag dela upp det på 2 paket.
Jag har oxå fastnat för
Garden of Wisdom de har määängder av hudvård och rena ingredienser. Har inte helt bestämt mig för vad jag ska prova därifrån, när utbudet är så stort blir jag bara förvirrad. Jag har en känsla av att de flesta här skulle gilla deras produkter, naturliga råvaror och parabenfritt. Jag är särskilt nyfiken på deras hydrosol's och hydrating mist, samt deras serum med syror. Tur att det är jul snart