Jag har hud liknande din.

Tyvärr har jag inte kunnat bli av med acnen helt, men kan dela med mig av vad som funkat för mig ifall det är något du vill testa.

Jag tvättar med honung och smörjer in med en relativt fet kräm. Just nu Oliv Naturell Sensitive. På morgonen tvättar jag ofta med bara vatten, om jag inte känner mig ovanligt fet. Min hy är torr, men har lätt för att kompensationstillverka fett för det. Ibland är det bara att den inte dragit åt sig allt fett från krämen sen kvällen innan. Honungen och lite massage tar bort min mineralfoundation, har jag mer smink så jag tar jag bort det med olja och kör sen med honung på resten.
När jag slutade helt med mejeriprodukter, framför allt ost, så försvann de värsta finnarna, de där djupa som kan göra så himla ont. Värt att prova om du har sådana. Det kan också vara annat som du är känslig för, men på LCHF har du ju redan fått ner socker och gluten.

Toner med grönt te hjälper med rödheten. Prova några gånger med en använd tepåse och se vad du tycker. Nu har jag börjat använda en hemmagjord blandning av 1/3 äppelcidervinäger och 2/3 starkt grönt te som jag använder som toner på kvällen. Lite tidigt att säga om det hjälpt än, men det ska tydligen vara extra bra för acne och rödhet, håller ett par veckor i kylskåp. Nästa gång kommer jag ta mindre vinäger, den kan vara en aning stark för min hy nu.
Basiron (finns på apoteket) är en bra kräm för att få bukt med mer ytlig acne. Jag använder den bara på morgonen, för den har en tendens att bleka tyg och jag är rädd om mina örngott.
Något annat kan vara att minska mängden bakterier som kommer i kontakt med huden. Byt handdukar och örngott ofta, rengör mobilen och använd handsfree, luta inte hakan/kinden mot handen och pilla inte i ansiktet. Det här är mitt stora problem, men jag har märkt skillnad de dagar jag verkligen försöker låta bli att alls röra vid ansiktet.
Hoppas något av allt det här kan vara till hjälp för att du ska få ännu bättre hy.

Lycka till!